WEBLOG JEF GEYS

Nieuws van het middenstandsfront in Balen

Posted in Uncategorized by gvd on August 5, 2017

Een paar weken geleden koop ik bij de Firma Vanhees in de Vaartstraat Balen een kleine Radio – Grundig – met namaakhout bekleed – staat in de Etalage- Vastgenageld in mijn woonplaats – en mijn oude radio die de geest gegeven heeft afgegeven voor de recyclage- koop ik (in begeleiding van een goede ziel die me helpt bij dit soort zaken) een radiootje dat me gezien het merk en de reputatie van firma en verdeler uit mijn woonplaats in orde schijnt . Fout nr 1 Ik vraag niet om het op te zetten – lever mijn oude in en wordt naar huis gebracht. 2. Thuis zet ik hem wel op om naar het nieuws op Klara te luisteren maar buiten wat gekraak luk ik er niet in om de “Klaramensen te vinden”-  Denkende dat het aan de plaats ligt (slechte ontvangst- buiten zendbereik en nog zo wat  ) ga ik met mijn kleinzoon alle stopcontacten die ik heb in andere plaatsen dan mijn keuken af maar zonder resultaat!  Na een paar dagen en  een oude radio (zo een lange waar rappers mee rondwandelden – die me is achtergelaten door een bouwfirma op doortocht) terug uit de garage gehaald te hebben – waar ik wel Klara kan op krijgen en luisteren naar Chantal  en Pompidou, vraag ik aan mijn begeleidster de Grundig- terug te doen naar Vanhees en opheldering te vragen- vandaag 04/08 komt mijn begeleidster met de radio –Grundig – terug binnen en zegt : het was de antenne die wat los stond. Gelukkig staat de kleinzoon bij mij in de keuken en is getuige van dit voorval- ik zeg – OK Steek hem in en laat ons Klara trachten te vinden. Met “herstelde “ antenne zelfde resultaat – wat gekraak maar geen Klara. Les- ga niet te veel af op reputaties die firma’s in de jaren stilletjes( mijn jaren) hebben opgebouwd maar doe als of ge een Tesla  gaat kopen en zie of de “vleugeldeuren” wel degelijk open gaan.

Groeten aan alle kopers uit Balen die toevallig mijn Blog bekijken ,

Jef Geys

